Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Škoda, že se stejná dlouhodobá pozornost nevěnuje romské integraci. Mají getha, vysokou kriminalitu, ... ale není to in.

1 0
možnosti

Hezky jste si vulgárně zanadával všem, kdo na rozdíl od vás zastávají drtivě většinový názor. Ještě tak mít argumenty.

3 1
možnosti

R79o46m27a30n 84M77á16c86a

31. 1. 2016 15:30

trefa do cerneho R^

2 5
možnosti

To by se dalo kvalifikovat jako návod k vraždě s rasovým podtextem.

1 0
možnosti

Autore, míříte vedle. TYTO křesťanské uprchlíky zde vítá spousta sympatizantů IVČRN.

Ano, pomozme takovým jako jsou oni. Jsou skutečnou obětí genocidy - a narozdíl od muslimů nejsou bezpečnostním rizikem.

7 1
možnosti

Jsem rád za mínus od Polického. Kdyby mi dal plus tak bych hledal co jsem napsal špatně:-).

4 1
možnosti
Foto

Trochu mi to připomíná kejhání kachen na potoce,ale je to váš pohled a já vám to neberu,už jsem to tady jednou psal,že poukazování na nedostatky názorových oponentů v pravopisu a gramatice,ukazuje na to že už nemáte k tématu co říci..ale pár jedinců,kteří tomu budou tleskat tu najdete..abyste nebyl v omylu,nejsem zastáncem politiků,osob a hnutí vámi jmenových vážený autore.W

5 1
možnosti

V79á54c88l25a48v 52M19a38c35h

31. 1. 2016 13:10

vynikající myšlenka soudruhu!! zbývá jen dopracovat detaily - zajistit nápravná zařízení pro převýchovu nedemokratických jedinců, sluníčkové politruky kteří převýchovu povedou......

7 0
možnosti
Foto

Radku,váš písemný projev taky nestojí za řeč,jen aby bylo jasno,předpokládám že bez debilního smajlíka nejste schopen napsat jedinou větu...

5 1
možnosti

J81i70ř26í 63N66o67s26e89k

31. 1. 2016 12:19

Přiznám se, že ta konstrukce je na mě příliš složitá. Hodilo by se mi i doučování ze sluníčkové logiky :-)

11 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS