Reklamní hračku všem Schwarzenbergovým mladším a vzdělanějším!

„Schwarzenberga podporují především lidé mladší a vzdělanější, tedy také informovanější a přemýšlivější.“ – dočteme se v médiích, slyšíme kolem sebe, čteme na sociálních sítích.

Kdo by nechtěl být mladší a vzdělanější? A kdo by nechtěl být považován za informovanějšího a přemýšlivějšího? Neznám nikoho takového!

Divíte se něčemu? Já tedy ne.

Předvolební kampaň je šitá na míru. O politice božského Káji v ní není nic, protože prezident přeci není politická funkce, není to vůbec o politice.

Za Karlem stojí ohromná marketingová kampaň, zástupy hvězd showbyznysu a knížecí číro na samolepkách.

Jak jinak totiž oslovit cílovou skupinu - vzdělané, informované a přemýšlivé – než reklamou jak na prací prášek?

Dává to perfektní smysl.

Vážení mladší, vzdělanější, informovanější a přemýšlivější, je vaším právem dostat, co si zasloužíte – slevový kupón, plastovou hračku a dva za cenu jednoho.

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Pavel Šanda | sobota 19.1.2013 19:58 | karma článku: 36,71 | přečteno: 1906x