- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo by nechtěl být mladší a vzdělanější? A kdo by nechtěl být považován za informovanějšího a přemýšlivějšího? Neznám nikoho takového!
Divíte se něčemu? Já tedy ne.
Předvolební kampaň je šitá na míru. O politice božského Káji v ní není nic, protože prezident přeci není politická funkce, není to vůbec o politice.
Za Karlem stojí ohromná marketingová kampaň, zástupy hvězd showbyznysu a knížecí číro na samolepkách.
Jak jinak totiž oslovit cílovou skupinu - vzdělané, informované a přemýšlivé – než reklamou jak na prací prášek?
Dává to perfektní smysl.
Vážení mladší, vzdělanější, informovanější a přemýšlivější, je vaším právem dostat, co si zasloužíte – slevový kupón, plastovou hračku a dva za cenu jednoho.
Další články autora |