Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Zemana jsem nevolil a překvapen nejsem,jen stále víc znechucen.Kdo jiný by mohl doplnit sestavu Zeman,Mynář,Nejedlý než Konvička,Usvit a spol?To je stejná kvalita lidí,populistické dno,které chce stejně jako Zeman a spol.vytřískat s protimuslimské hysterie co nejvíc....Usvit s Konvičkou je nová strana Zemanových apoštolu.Jak dopadli ti poslední SPOZ?Ve volbách tři procenta a smetiště dějin...

13 3
možnosti
Foto

J98i82ř94í 22K82i19n80d68l

18. 11. 2015 13:41

Vidět Zemana a jeho klaku na Albertově mně silně, ale silně připomínalo oslavu Kim Čong-una. Vše jak mám být. Vzadu na tribuně portrét oslavující vůdce, připravené fotky na klacku a přísně vybraný dav, který jak se žádá patřičně jásal. Určitě, každý dostal seznam hesel, která má provolávat. To, že to byl především svátek studentů, kteří tam po dobu tří hodin nebyli vpuštěni, to bylo vedlejší, aby nerušili šmakuládu.  To, že ani jednou neznělo jméno Opletala, to byl jenom malý detail, takové věci dav nechtěl slyšet. Pomalu a jistě se vracíme na Balkán za jásotu davu.

15 3
možnosti
Foto

Víte, pane Kindle, já jsem byl v roce 89 studentem. A můžu Vám říct, že mnozí dnešní studenti svými názory, postoji a chováním podle mě nemají absolutně žádné právo si u příležitosti výročí 17.11. cokoli nárokovat.

Ale nemám to za zlé ani tak jim, jako jejich profesorům, kteří by urgentně potřebovali velký bič a malý dvůr!

Přeji hezký den.

5 13
možnosti
TT

nenálepkuj. naše ústava jasně říká, že náboženství jako je islám nemá v naší zemi co dělat. nežij ve středověku a postav se novým výzvám

5 7
možnosti
JB

J94a40n 56B92e17n55e51š

18. 11. 2015 14:12

Máte patrně nějakou jinou verzi ústavy. V té co mám k dispozici já je naopak listina základních práv a svobod garantující každému svobodu vyznání...

8 0
možnosti
OB

Podle Newspeaku 2015:

RADIKÁL: člověk který rozdmýchává ve společnosti zlo tím že upozorňuje na problémy.

EXTREMISTA: člověk, který o problémech nejenže mluví, ale dokonce roztáčí spirálu nenávisti požadavky, aby politici tyto problémy řešili.

PRAVICOVÝ EXTREMISTA: zpupně odmítá, aby za něj problémy vyřešil stát, ale drze dává průchod své agresivitě tím, že hledá řešení vlastními silami.

R^EU;-D

2 2
možnosti
JB

J85a44n 18B23e46n10e77š

18. 11. 2015 13:21

Kde to mohu podepsat?  Mám téměř shodné pocity. Snad s tím rozdílem, že jsem Zeman viděl poněkud kritičtěji už dřív, ale zrovna za jmenované věci bych mu v klidu zatleskal. V druhém kole jsem ho volil jako výrazně menší zlo, ale po včerejšku už by si účast ve volbách se stejným výběrem asi rozmyslel...

8 0
možnosti
JS

nápodobně, já jsem si tedy tu ruku chtěla trhat už po pár týdnech po zvolení..

2 1
možnosti
Foto

Tady máte lepší projev - mešita ve francouzském Montpellier, pátek, 13.11.2015, ten se Vám snad bude líbit víc, Vy "antifašisto":

https://youtu.be/BY6_pYXNSHs

2 2
možnosti
Foto

Co dnes vlastně vyčítáte Zemanovi? 8-oRv 

Že se postavil proti islamizaci naší země? Že pojmenovává věci pravými jmény s tím, že islám není jen náboženství? Že se odmítá svým názorem zařadit mezi hlupáky, kteří tyto věci naopak obhajují?

Mohl byste, prosím, jasně uvést, co vlastně obhajujete Vy a co byste chtěl, aby prezident Zeman obhajoval? Snad kamenování žen, utínání rukou, placení miliard na lidi odjinud namísto zabezpečení našich lidí a dětí?

Tak jen do toho.

5 7
možnosti
Foto

J82i44ř45í 64K59i65n26d19l

18. 11. 2015 13:35

Zeman dělá jenom to, co mu vynáší politické body a co lid chce slyšet a co mu přinese  opětovné zvolení.

9 3
možnosti

P45a48v14e35l 74Š28a31n76d71a

18. 11. 2015 21:28

Novináři selhávají už dlouho, to je pravda. Zeman by se k nim však neměl přidávat.

0 0
možnosti
DS

Nejsem na to pyšná, ale M. Zemana jsem též volila. Nikoliv z přesvědčení, ale jako to, co mi tehdy přišlo, jako menší zlo. Jeho současné excesy pro mne tedy nejsou takovým rozčarováním jako pro Vás. Nicméně souhlasím, že včerejší soukromá party pro zvanou, jím vybranou, část společnosti, byla plivancem na novodobou historii naší země a demokracii jako takovou.

13 3
možnosti
VR

To, že zrovna nechtěli, aby tam odpůrci dělali bordel, není nic nepochopitelného.

0 0
možnosti
RM

R52o14m23a21n 44M40á19c88a

18. 11. 2015 12:39

obavam se, ze kdyby dnes byl sudansky student v dnesni dobe zabit... nyni jiz "vlastenci"... tak tito vlastenci by byli za tento cin oslavovani, ze brani narod... kdyz by je zabasli, stali by se mucedniky...

11 4
možnosti

P41a43v48e47l 52Š41a81n26d55a

18. 11. 2015 12:45

a ani by nemusel být muslim, protože pro tyhle lidi je muslim každý, kdo není bílý.

8 2
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2469x
jsem člověk, kterému záleží na tom, v jakém světě žije... politické názory mám vyhraněně levicové, jsem odpůrcem konspiračních teorií, zdravého selského rozumu (mimo oblast drobné zemědělské výroby), nekritického přijímání cizích myšlenek a prezentování ošuntěle omletých klišé jakožto originálních vlastních názorů

Seznam rubrik