Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Žádný ministr- ani vnitra, nemá a nikdy neměl pravomoc odvolat pražského policejního šéfa.

1 0
možnosti

P38a43v55e72l 98Š71a64n65d73a

18. 11. 2015 21:31

No tak to zřejmě byl policejní prezident, nicméně bylo to na podnět vlády. To je to podstatné, nikoliv přesný mechanismus.

0 0
možnosti
LS

L55i28b52o26r 31S52y67n63e48k

18. 11. 2015 12:12

Tady jsou všichni buď zděšeni, nebo vyděšeni, nebo nedovedou pochopit. Váš blog je nad síly mnoha čtenářů;-D;-D Přitom nejhorší smrt je právě z vyděšení.

3 7
možnosti

Vy jste zas vyděšenej z imigrantů a z islámu. ;-D

5 3
možnosti
Foto

J47i97ř94í 78K77i59n90d18l

18. 11. 2015 12:10

Miloš Zeman tehdy jako předseda vlády ukázal, že je opilec, soudy usvědčený lhář, populista, kdy nejvíce hospodářký kauz vzniklo za jeho předesednictví, kdy právě Babiš si za jeho doby nejvíce namastil kapsu. Také, že se rád obklopuje starými komunisty a proto jsem jej nevolil a jak vidím, jeho počínání co by prezidenta, tak svého rozhodnutí nelituji.

9 2
možnosti
BP

No - tak jste vydrštil síru na fašisty.

Co takhle kdybyste napsal něco k věci ?Jedná se o bytí,či nebytí Evropy.Tu ohrožuje rozhodně něco jiného,než ti Vaši "fašisti".

5 3
možnosti
Foto

Autor se mýli. Zeman je pořád stejný. Chápe věci v souvislostech a řídí se svým rozumem. To, že s ním najednou nesouhlasí není chyba Zemana, ale jeho.

10 9
možnosti
LJ

Teď je tu ovšem možnost položit si otázku, jestli rozum stále má a jestli ano, tak na jaké výši.

2 2
možnosti
Foto

Já jsem Miloše Zemana nevolil a tak jsem včera až tak moc rozčarován nebyl. Přesto je i pro mne dost smutné sledovat, jak Miloš Zeman stále více upadá. Ta včerejší sestava kolem něho, to bylo panoptikum. No nic, jen další sestup o schod níže.

11 5
možnosti
Foto

Proč upadá? Že si uvědomuje nebezpečí spočívající v milionech lidí, táhnoucích do Evropy, místo aby ve své domovině bojovali za svou víru, rodinu, majetek, vlast? To jsou dílem zbabělci, dílem teroristé. Zachovat se tak Rusové za 2. světové, tak teď nežijeme v Česku, ale někde na Sibiři, pokud vůbec.

4 5
možnosti
VH

Jen nedovedu pochopit, že voliči Zema nejsou zděšeni desetiletí.

2 1
možnosti

Já byl včera zděšen ze Zemana také. A přesto, že jsem ho volil, tak po včerejšku už ode mě hlas nedostane. Včera se Zeman svou otevřenou podporou Bloku Proti Islámu a jeho vůdce Konvičky totálně u mě znemožnil.

4 4
možnosti
Foto

A stejně vyhraje. I bez Vašeho veledůležitého hlasu.

7 2
možnosti
VK

Ač nejste můj šálek kávy levičáku a voliči MZ, tak ode mne máte karmu a zdrhám. Za chvíli se na vás sletí přemýšlivé konvičky a začnou vás cupovat. U toho být nemusím.;-)R^

4 3
možnosti
Foto

Přemýšlivé konvičky, rozpálené hlavičky?

1 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2469x
jsem člověk, kterému záleží na tom, v jakém světě žije... politické názory mám vyhraněně levicové, jsem odpůrcem konspiračních teorií, zdravého selského rozumu (mimo oblast drobné zemědělské výroby), nekritického přijímání cizích myšlenek a prezentování ošuntěle omletých klišé jakožto originálních vlastních názorů

Seznam rubrik